Mano krepšelis

0 prekių - 0,00 €

Prekių pristatymas

Visoje Lietuvoje ir užsienyje

Galimybė atsiskaityti grynaisiais pristatymo metu

 


Prekių grąžinimas ir keitimas

9.1 Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ ir įsakymu Nr. 258 „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“, Europos parlamento ir Tarybos direktyva 97/7/EB dėl vartotojų apsaugos susijusios su nuotolinės prekybos sutartimis, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu 6.366 str. „Daiktų pardavimas pagal sutartis, sudaromas naudojant ryšio priemones“.

9.2 Klientas, norėdamas grąžinti prekę arba ją pakeisti, privalo užpildyti grąžinimo / keitimo dokumentą, kuris yra Klientui pridedamas prie jo užsakytų prekių, ir pateikti jį kartu su grąžinama / keičiama preke.

9.3 Jeigu Klientui buvo parduota netinkamos kokybės prekė, klientas turi teisę savo pasirinkimu iš internetinės parduotuvės reikalauti: pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamos kokybės prekę; atitinkamai sumažinti prekės kainą; per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas; jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepavyko pašalinti ir jas pašalino pats vartotojas ar padedamas trečiųjų asmenų, vienašališkai nutraukti pirkimo - pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

9.4 Klientas grąžinimo / keitimo teise gali pasinaudoti per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekių pristatymo dienos, informuodamas apie tai Alesandra internetinę parduotuvę.

9.5 Klientui, grąžinančiam prekę, būtina laikytis visų grąžinimo sąlygų, kurios yra nurodytos Alesandra internetinės parduotuvės skyriuje „Grąžinimo informacija“.

9.6 Internetinė parduotuvė turi teisę nepriimti Kliento grąžinamos / keičiamos prekės, jei Klientas nesilaiko nustatytų prekių grąžinimo tvarkos.

9.7 Klientas grąžinti prekę gali atgaliniu adresu, kuris yra nurodomas ant siuntinio pakuotės.

9.8 Pinigai už grąžintas prekes pervedami mokėtojui ir tik į mokėtojo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliekamas pavedimas įsigyjant prekę.

9.9 Transportavimo išlaidos, kurios susidarė grąžinant prekę ir pristatymo išlaidos, nėra grąžinamos ir jas apmoka Klientas.